خدمات ما

خدمات ما

ما جادو نمیکنیم فقط تغییر ایجاد میکنیم

دندانپزشکی با قلب: با کلینیک ما بیشتر آشنا شوید

داشتن دندانهای سالم علاوه بر اینکه شما را صاحب لبخند زیبا و جذاب میکند بر سلامت شما نیز تاثیر زیادی دارد.نداشتن دندانهای سالم باعث خوب جویده نشدن غذا شده و علاوه بر لذت نبردن از عذایی که میخورید باعث مشگلات گوارشی میشود.

کلینیک دندانپزشکی حلاجی با بهره گیری از پزشکان  با تجربه و فارق التحصیل از دانشگاههای معتبر داخلی تلاش دارد تجربه خوشایند و رضایتمند برای مراجعین خود فراهم آورد

امکانات ما

ویژگی های کلینیک دندانپزشکی ما

گزینه های آرامبخش

مراقبت های پس از درمان

پروتوکل های سلامت

خدمات جامع

خدمات

ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته و بهبود فرآیند غذا خوردن و صحبت کردن در بیماران است. قبل از انجام این روش کاشت دندان، باید سلامت بدن و استخوان های فک بیمار باید کاملاً بررسی شود. در صورت نیاز باید قبل از این عمل، پیوند استخوان انجام شود.

درمان ارتودنسی

ارتودنسی از تخصص های مهم در دندانپزشکی است و به منظور هماهنگ شدن دندان ها با یکدیگر صورت می پذیرد. از اصلی ترین وظایف ارتودنسی تشخیص به موقع و پیشگیری درمان ناهنجاری های دندانی فکی است.

کامپوزیت دندان

لمینت دندان

امروزه استفاده از لمینت دندان به یک روش فوق العاده کاربردی و موثر برای اصلاح طرح لبخند تبدیل شده است. لمینت بسیاری از مشکلات ظاهری دندان ها را پوشش می دهد و مقاومت دندان ها را نیز بالا می برد.

لمینت دندان
درمان ریشه دندان

درمان ریشه دندان

درمان ریشه، عصب کشی یا روت کانال تراپی روشی است که برای از بین بردن بافت پالپ عفونی از قسمت داخلی یا همان کانال های دندان استفاده می شود. کانال های دندان خالی و تمیز شده و دیواره های ریشه ها با فایل های انعطاف پذیر مخصوص نیکل تیتانیوم پاکسازی می شوند.

نیاز به مشاوره دارید؟

برای اولین بازدید رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید

دکتر سینا حلاجی

جراح دندانپزشک عمومی
مدرک دکترای حرفه ای دندانپزشکی

دکتر نگار حلاجی

مدرک دکترای حرفه ای دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی حلاجی از سال 1395 فعالیت خود را در قالب یک  کلینیک ساده آغاز نمود و در ادامه به دلیل بهره مندی از پزشکان مجرب و متخصص فعالیت خود را در زمینه دندانپزشکی، مراقبت، پیشگیری از پوسیدگی دندان به فعالیت خود ادامه داده است.